• 5 Kelebihan Almari Plastik

    5 Kelebihan Almari Plastik
    5 Kelebihan Almari Plastik
    5 Kelebihan Almari Plastik
    5 Kelebihan Almari Plastik

    6 Kelebihan Almari Plastik sebagai perabot Rumah.

    Kelebihan almari plastik banyak dibandingkan dengan almari kayu sebagai perabot rumah minimalis modern.

    Setengah orang akan anggap almari plastik ni perabot murahan, tapi sebaliknya hanya berbahan dasar plastik, tapi banyak sangat kelebihan dari sudut lain! lebih lagi jima tempat tinggal kita tu selalu banjir 😁😁 me la tu 😂

    1. Lebih awet.

    Dari bahan plastik, almari kita akan terhindar dari serangan rayap jika dibandingkan dengan almari dari bahan kayu.

    2. Murah

    Almari plastik sesuai untuk kita yang nak berjimat dengan kata lain lebih murah. tapi murah, bukan bermaksud murahan dan tak menarik taw! sekarang ada banyak design yang dah lawa dan modern.🥰

    3. Multifungsi

    Boleh dijadikan sebagai almari organiser. biasanya almari plastik tersususn dari 3 hingga 6 rak atau laci. kita boleh letak baju yang sesuai dengan jenis dan fungsinya di setiap rak.

    4. Tahan lasak!

    Jika ada anak kecik yang suka menconteng almari jenis ni senang penjagaannye. Just lap sahaja tempat yang kotor dah boleh hilang.

    5. Kalis air

    Tempat korang banjir? sesuai pakai jenis macam ni so boleh elakkan dari banyak barang perabot yang nak kena buang. so that y i pilih plastik. 🥰 rumah i dah pernah banjir., so tak kesan pun pada almari ni.. basuh dan pakai semula. 🥰

    Apa-apa pun pilihan dekat tangan kita. Just sharing 😁